Stanowisko urzędnicze ds. inwestycji
URZĄD GMINY POWIDZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji
(wymiar etatu : pełen etat)
1.Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
a) wykształcenie: średnie techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne lub średnie ekonomiczne lub pokrewne,
b) posiadać nieposzlakowaną opinię,
c) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz nie toczy się przeciwko osobie postępowanie karne,
d) znajomość przepisów: ustawa o samorządnie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa Prawo Budowlane, ustawa Prawo zamówień publicznych znajomość zasad kosztorysowania, znajomość zasad planowania i realizacji inwestycji, znajomość obsługi systemu Microsoft Windows oraz programów komputerowych: pakiet Open Office, Microsoft Office; umiejętność dobrej obsługi komputera w zakresie podstawowych aplikacji biurowych,
e) posiadać wiedzę z zakresu organizacji i funkcjonowania administracji publicznej,
f) prawo jazdy kategorii B,
g) obywatelstwo polskie,
h) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
i) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
a) wykształcenie, mile widziane wyższe techniczne o specjalności budownictwo lub pokrewne
b) umiejętność skutecznego komunikowania się, praktycznego stosowania przepisów, analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych, poprawnego formułowania decyzji administracyjnych,
c) predyspozycje osobowościowe tj.: odpowiedzialność, dyspozycyjność, zaangażowanie w pracę, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista;
d) bardzo dobra organizacja czasu pracy,
e) aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności,
f) gotowość do natychmiastowego podjęcia pracy
3. Do zakresu działania stanowiska pracy należy:
1) prowadzenie spraw dotyczących inwestycji drogowych, zagospodarowania przestrzeni publicznej (małej architektury), infrastruktury turystycznej, sportowej, kubaturowej gminy
2) udzielanie pomocy, przygotowywanie opisów merytorycznych planowanych zamierzeń inwestycyjnych i współpraca z pracownikiem ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i promocji gminy w zakresie opracowywania wniosków o dofinansowanie,
3) przygotowywanie do realizacji inwestycji określonych w punkcie 1, przyjętych przez Radę Gminy poprzez:
a) opracowywanie kosztorysów i przedmiarów, małych projektów technicznych
b) uzyskanie niezbędnych do realizacji inwestycji uzgodnień;
c) opracowywanie materiałów i dokumentów niezbędnych o zgłoszenia robót budowlanych do organu architektoniczno – budowlanego bądź pozwolenia na budowę
d) opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia dla specyfikacji warunków zamówienia;
e) przygotowywanie zleceń na nadzór techniczny, autorski, geodezyjny, archeologiczny itp. nad realizowanymi inwestycjami;
4) bieżący nadzór nad realizowanymi inwestycjami określonymi w p. 1), w tym w szczególności:
a) przekazywanie wykonawcom terenu budowy;
b) prowadzenie kontroli zgodności zakresu realizowanej inwestycji, jakości wykonywanych robót oraz kosztu inwestycji z dokumentacją techniczną, umową oraz przyjętym harmonogramem wykonawstwa i finansowania;
c) organizowanie oraz udział w radach budowy inwestycji, dokonywanie komisyjnych odbiorów częściowych i końcowych inwestycji;
d) egzekwowanie od wykonawców napraw wynikających z udzielonych gwarancji jakościowych i rękojmi na wady dotyczące wykonywanych przez nich inwestycji;
e) organizowanie i przeprowadzenie komisyjnych odbiorów pogwarancyjnych;
5) opracowywanie wymaganych przepisami sprawozdań z realizacji inwestycji określonych p.1),
6) rozliczanie inwestycji prowadzonych ze środków zewnętrznych.
3a. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Praca na stanowisku urzędniczym w wymiarze pełnego etatu. Miejsce pracy: Urząd Gminy Powidz. Czas pracy ośmiogodzinny. Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca w godzinach od 7:30 do 16:30 – poniedziałek, od 7.30-15.30 wtorek – czwartek, 7.30-14.30 – piątek.
- Podpisanie umowy zostanie poprzedzone badaniami lekarskimi w zakresie medycyny pracy.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi mniej niż 6 %.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej,
b) kwestionariusz osobowy, wg wzoru załączonego do ogłoszenia,
c) list motywacyjny,
d) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
e) inne kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
f) podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenia, według załączonego wzoru do ogłoszenia:
– „posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych.”
– „nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.”
– „posiadam obywatelstwo polskie”,
– „ cieszę się nieposzlakowaną opinią”
– „posiadam dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym w naborze stanowisku”.
g) zgoda na przetwarzanie danych osobowych – według załączonego wzoru do ogłoszenia,
h) klauzula informacyjna na potrzeby procesu rekrutacji – według załączonego wzoru do ogłoszenia
i) przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
- Dokumenty należy przesłać lub składać osobiście do dnia 26.04.2023r.na adres Urząd Gminy Powidz, ul.29 Grudnia 24, 62-430 Powidz z dopiskiem “Oferta pracy na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji ” Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Powidz.
- Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w BIP Urzędu Gminy Powidz (www.powidz.pl , zakładka BIP).
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego, które planuje się przeprowadzić do dnia 9.05.2023r.
- Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona w BIP Urzędu Gminy i na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Powidz.
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zwrócone kandydatom po zakończeniu procesu rekrutacji, na ich wniosek.
- Wójt Gminy Powidz zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie, bez podania przyczyny.
- KLAUZULA INFORMACYJNA NA POTRZEBY PROCESU REKRUTACJI URZĄD GMINY POWIDZ
Realizując obowiązek wskazany w art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – w skrócie RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Powidz (dalej: Urząd) reprezentowany przez Wójta Gminy, z siedzibą w Powidzu, ul. 29 Grudnia 24, 62-430 Powidz, dane kontaktowe: numer telefonu: 63 277 62 72, adres email: ug@powidz.pl.
- W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym przez Urząd, dane kontaktowe: tel. 509 776 801, adres email: iod@daneosobowe.eu
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w określonych poniżej celach oraz na podstawie wskazanych przesłanek legalności:
a) obsługa procesu rekrutacji kandydatów do pracyna podstawie następujących przesłanek:
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy w zakresie danych określonych Art. 221 § 1 czyli: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1510)
- na podstawie zgody kandydata w zakresie pozostałych, dodatkowych danych czyli przesłanki określonej w art. 6. ust.1 lit. a RODO
- na podstawie wyraźnej, pisemnej zgody w zakresie danych szczególnych kategorii czyli przesłanki określonej w art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
b) archiwizacja dokumentów na podstawie obowiązku wynikającego z przepisu prawa czyli przesłanki określonej w art. 6 ust. 1 lit. c RODO, zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. 2020 poz. 164)
4. Podanie dodatkowych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jak zgoda na przetwarzanie tych danych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym momencie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna, pisemna zgoda na ich przetwarzanie, które może zostać odwołane w dowolnym czasie.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do ich uzyskania na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmioty, z którymi Urząd zawarł umowy powierzenia danych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów przetwarzania i w czasie określonym przepisami prawa: 2 lata dla celów określonych w pkt. 3 lit. a). Zasady archiwizacji dokumentów oraz okres ich przechowywania określa instrukcja archiwalna oraz jednolity rzeczowy wykaz akt.
Dokumenty nie spełniające wymogów formalnych będą niszczone po upływie miesiąca od dnia zawiadomienia kandydata o stwierdzeniu uchybień i w tym okresie kandydat może je odebrać.
- W związku z przetwarzaniem przez Urząd Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu, z zastrzeżeniem przepisów RODO:
– prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO,
– prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO,
– prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 RODO,
– prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO,
– prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 RODO,
– prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 21 RODO.
- W przypadku uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
- Podanie danych osobowych jest obowiązkiem wynikającym z przepisów prawa wymienionych w pkt. 3 lit. a). Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości rozpatrzenia określonych w pkt. 3 wniosków lub podjęcia innych działań przewidzianych wymienionymi w pkt. 3 ustawami.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Wójt
/-/ Jakub Gwit
Do pobrania:
Ogłoszenie o naborze – plik pdf.
Załączniki od nr 1 do nr 4 – pliki edytowalne
Dodaj komentarz
Twój adres email nie zostanie opublikowany *